تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند
سرخط خبرها

برف سنگین جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال را بست

  • کد خبر: ۹۶۵۱۸
  • ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
برف سنگین جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال را بست
همزمان با تعطیلات آخر هفته و افزایش تقاضا برای سفر به نقاط شمالی کشور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که محورهای پرتقاضای کرج-چالوس و آزاد راه تهران شمال به علت بارش سنگین برف مسدود شده است. ۱۸ درصد ترافیک جاده ای ایران مربوط به راه‌های استان البرز است.  

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که محور کرج - چالوس و آزاد راه تهران شمال به علت بارش شدید برف بسته شدند.

علی زندی فر شامگاه پنجشنبه گفت: تیم های راهداری برای بازگشایی این محورها وارد عملیات برف روبی شده اند.

وی بیان داشت : بارش شدید برف که از غروب امروز در استان البرز آغاز شده است ، لغزندگی محورهای مواصلاتی و کندی و اختلال در تردد خودروها را به دنبال داشته است.

اکنون تیم های راهداری و امدادی استان البرز در تمام محورهای ارتباطی این استان مستقر هستند.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که مسافران ۱۵ استان کشور از راه های استان تردد می کنند.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->